Aslanmom1 ayyy ben o ilaçtan eşime içirmiştim şans eseri, doktor bana vermişti, biraz kullanıp bırakmıştım, ve eşimin onu kullandığı ay hamile kalmıştım 🥹 demek ki dna hasarına gerçekten iyi geliyor, hemen yeniden alalım 😍 durumumuz bire bir aynıymış canım, spermiogramda bi problem görünmüyor, bitek morfoloji kötü, bide dna hasar sonucunu bekliyoruz, bendede pıhtılaşma çıktı 😔 bazen umutsuzluğa kapılsamda inanıyorum bu durumlar düzeldiğinde sağlıcakla hamile kalıcaz ❤️