SeherYILDIZI2746
Melike_4949
Özellikle kaşımamaya dikkat ettim derimi tahriş edip kaşıntıyı yaymamak için. Dayanılmaz kaşınmalarda tırnak ile değil el içimle kolonya ile ovdum. Özellikle psikolojik olarak çok etkilendiğimi fark ettiğimden dolayı uyuz postlarını okumayı bıraktım çünkü fark ettimki belirtileri kendimde arıyorum ve bulmaya çalışıyorum. Postlara göre ya uyuz oldum, ya gebelik zehirlenmesi diyorum kendime. Kafamı rahatlattıktan bir kaç gün sonra geçti zaten. Geçmezse doktora gidecektim gerek kalmadı…