Aysecirit19 Kızlar merhaba 2 gün önce sezeryan oldum doğum sırasından bebek cikmasi için çok fazla bastirdilar ve şuan kaburgalarim çok agriyo ne yatabiliyorum ne oturup ne yuruyebiliyorum . Aranızda bunu yaşayan var mı nasıl atlattiniz bu durumu
DtkBsr Aysecirit19 nasıl yani dikiş yeriniz değil mi ağrıyan? ilk kez duydum bunu bende bekleyeyim burda merak ettim
blueberyy00 Aysecirit19 bendr sezeryan oldum bir kere bebek çıkması için öyle bastırıldığını ilk defa duydum inanın karnınız birden boşaldığı ve organlar yerine gelmeye çalıştığı içinde tuhaf bir agrı oluyor karında bir kaç güne tekrar sezeryan olacağım şaşırdım şimdi bastırıyorlarmıydı acaba diye
AdinsMom Aysecirit19 canım o organlarınla alakalı eski yerlerine döndüğü için bir de gaz göğüsüne vurur
Daisy0000 Aysecirit19 İlk defa duyuyorum bastirma olayını..Bende sezaryen oldum öyle bisey yaşamadım..
Aysecirit19 AdinsMom Umarım öyledir çünkü çok kötüyüm dikişlerin ağrısı bir yana bide bu kaburga ağrısi beni çok zorluyo
Aysecirit19 Daisy0000 Bebek hiç aşağıya inmemisti çok yukardaydi onu çıkarabilmek için bastirdilar sanırım
3prens1prensesmom Aysecirit19 bana da bastirmislardi ama oyle sonrasinda aci olmadi muhtemelen karin bi anda bosalinca o yuzden oluyor sicak tutun kendinizi agriyan yerinize havlu koyun🤗
Gkfdekmmlfdgn NisaSevgili Baştepe başaramadığını nereden anlıyorsunuz saçta önümüzde perde oluyo ya nasıl görüyorsunuz bnde dikkat edeyim bdahakne 😀
blueberyy00 NisaSevgili dikkat edeyim bu sefer bi ama bence kaburganın altı birden boşalıyor ondan öyle ağrı oluyor organların yerine yerleşmesi epey zaman alan bişy vücudun toparlanması
Dogan-ca29 Aysecirit19 beenn 🥴 35. Haftada erken doğum yaptım bu yüzden bebek yukarıdaydı baya benimde kaburgalarima çok bastılar ve çok çok ağrı çektim bir hafta nefes alsam battı konuşsam battı ağrıdı ama bir hafta sıkın dişinizi geçiyor inşallah 😇
Aysecirit19 Dogan-ca29 Bende öyleyim nefes alamıyorum yuruyemiyom yatamiyorum yatsam yattığım yerden kalkarken canım cikiyomus gibi oluyo o kadar zor ki. Bugün 3. Günümüz umarım daha fazla sürmez bu şekildeyken bebeklede ilgilenmem zor oluyor
Dogan-ca29 Aysecirit19 çokk iyi anlıyorum sizi bende öyleydim bebeği beslemek bile çok ağrı verirdi. Biraz daha sabır bu gün yarın geçer inşallah 🤲🏻🥰