Kan ilacıni icemiyorum direk kabız oluyorum oda aşırı rahatsz ediyor maalesef ufakta olsa hemoroid sahibi oldum ve dayanamayıp kan ilacını biraktim. Hap olan formunu kullanıyordum belki kabız yapmaz diye sıvı olan bir kan ilacına geçtim ama oda fayda etmedi. Şimdi herkes doğumdan sonra kan takviyesi alırsın bebeğin gelişmez falan diyor. 37.haftadayim gelişimide 2 hafta önde !