Merhabalar adetim gecikti ve bebek istyoruz 1 yıldır olmuyordu cumartesi erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı acile gidip kan verdim 6.76 çıktı pazartesi tekrar verdim 12.91 çıktı çarşamba günü tekrar verdim 5.00 çıktı kanamam yok bel ağrım akıntım sık idrara çıkmam devam ediyor belirtilerim randevum cuma günü aranızda betahcg düşüp yükselen oldumu hemşirem geç döllenme olmuş olabilir demişti 12 çıktığında şuan yükselirmi