Zamaneanne Raziyenurx ben şuan 35. Haftadayım doktorum 31 haftayken bi ay sonra, gel dedi Pazartesi gideceğim o zaman, ne der bilmiyorum ☺
busesen Raziyenurx 32. Haftaya kadar ayda 1 kez 32 itibari ile 2 haftada 1 kez. 32 ve 34te gittim 36da gideceğim sonrasında muhtemelen haftada 1e dönecek.
ZTB Ben hamileliğimin en başından beri 15 günde bir gidiyordum. İçim rahat etmiyordu 😅 şimdi doktorum 32 den bu yana 10 günde bir çağırıyor. 34. Haftadayız 35 olunca muhtemelen haftada bir çağırır diye düşünüyorum.
sydake 32 ye kadar ayda bir gittim. Bundan sonra iki haftada bire düşecek. Sonrasında haftada birmiş.
birhamilelikgunlugu Bence 30-32 ye kadar ayda bir olması beni rahatlatmıyor zaman geçmek bilmiyor bana katılan var mı ya aranızda zaman uzun geliyo ayda bir olduğunda 😣
Elizan61 Raziyenurx valla ayda 1 gidiyoruz. 38 den sonra 2 haftada 1. 40 dan sonra da 2 günde bir oluyor