İstiyoruz bir yandan korkuyorum .22 aylık oğlum var Okb ile savaşıyorum ilaç kullanıyorum gebelikte zor olacağını düşünüyorum. Kendimi geri çekiyorum, lohusalik yaşarım diye düşünüyorum yine kendimi geri çekiyorum .Oğluma bir arkadaş olsun çok istiyorum yalnız korkularım var dediğim gibi cesaret edemiyorum ya pişman olursam diye ? Sizin düşünceniz nelerdir ? En uygun zaman ne zaman olmalı?🥰