Benimde 3 cm açıklığım vardı 37. haftada sancılarım geldi yavaş yavaş yeterli değil diyip eve gönderdiler bebeğim plesentadan ayrılmış meğer 2 gün karın ağrısı yaşadım kontrolüm olmasa hem rahmimden hem bebeğimden olacakmışım , ihmal etmeyin mutlaka gözükün 🙌🏻