Esracmmm Kızlar 34 bitti bugün karnım da hafif ağrı tam belimin ortasında da var ama kabızlık gaz da var midem kötü şu sıra sizce sancı mı var yoksa sindirim sistemim mi bozuldu
gudmorningbeya Esracmmm ben bağırsaklarım doluyken adım bile atamıyorum çok ağrım oluyor kabız yapacak şeyler yememeye dikkat edin 34+5
sevgigorgell Yalancı kasilmalarda olabilir gidişatı kontrol etmeniz lazım siklasiyor mu yoksa dinlendikce geçiyor mu diye. Sağlıkla alın kucağınıza 🤲🌺
sevgigorgell Esracmmm sancı değildir o zmn kefir icmenizi öneririm. Sindirim sistemine iyi geliyor ve bebeğe de faydası varmış 😊