Semas Yanına ne isim olabilir yada basına içime sinmese de kabul edeyim dedim aklıma Emir Salih,Ömer Salih geldi sizce nasıl?
fatosalih Semas ah ahh tam 10 yıldır bu ismi koymak için bekledim ama olmadi. Salih güzel isimdir anlamda güzeldir.
Semas Sevecenanne öyle mi diyorsunuz benim içime niye sinmedi ya sanki çok eski isimmiş gibi geldi bana