defneveannesii_ üzmek istemem ama bi süre daha sürüyor o. Yatağında değil sizin koynunuzda uyumak istiyor. O yüzden yatağa koyulduğu gibi uyanıyor.
Uyku pencerelerini takip etmek işe yarayabilir. Uyandı, 1-1.5 saat sonra tekrar uyutmak gibi. O dönem uyanık kalma süresi o kadar. Onu kaçırdığınızda da uykuya direnebiliyor. Ha sorun bana, 1.5 saat sonra nasıl uyutacağım diye BİLMİYORUM 🤣 slingle bağlayıp koynunuzda tutabilirsiniz, açık havayı seviyorlar, arabayla çıkabilirsiniz, siz de yanına uzanıp yatarak emzirerek uyutabilirsiniz, duştan sonra da rahat uyuyorlar. Kısa bir duş aldırabilirsiniz.
3 aylık olunca biraz gece uykusu yapmaya başladı benimki ama saatleri ters işte 🤣 6-7 gibi uyuyup sabah 4-5 gibi uyanıyor ahahhaha (aralarda emmek için uyanıyor ama uykuya dönmesi kolay oluyor)