Cicekkk35 Kızlar nasıl geçiyor sizin.? Benim bulantılı kusmalı, bide kasık agrım var. Doktor normal eahmin büyüyor dedi.
nzlbrn Cicekkk35 ben hiçbir şey hissetmiyorum ya şükür tabi ama arada tribe girdiğim oluyor neden belirtim yok diye 😅
kubraytekinayan Cicekkk35 valla canım sanki hamile değilmişim gibi hiç bir sıkıntımız yok şuan 😂 tuaf geliyo kızımda ilk 3 ay sabahları mide bulantım olmuştu bunda hiç yok😂