Merhaba kızlar . Ben kagıthane ,çaglayan mah oturuyorum. Azerbaycandan geldim. Bir süre burada kalacagım. Doktora gitmem lazm gebeligimi yeni ögrendim. bu sempte doktor bilen varmı acaba? Malum taksi problemi oldugu için uzaklara gidemiyorum. Teşekkürler