hayathayal evet cnm bugün kontrolum vardı doktorum hazır ol heran alabilirim doğuma seni dedi akciğer geliştirici iğbe yaptılar bana bugün yarında yapacaklar 2 kere oluyormuş iğne cuma günü bakcak açılma varmı ciğerlerinde diye ona göre gün vercek galiba çünkü hem şeker var bende bide bu hafta çok ödem oluştu bende doktor bebeğin gelişimi iyiyken alacağım dedi fazla bekletmek istemiyormuş bu durumda hayırlısıyla sağlıklısıyla artık canım bekliyom bugünden itiberen🙏🙏