ArzuRahimova kizlar bende 109 gun kaldi Allahin izniyle.24.3 hafta olduk.sizde safak kac?nasil gidiyo.bence zaman gecmiyoor
Mv00 Umrnkrsln Şikayetleriniz var mı ben psikolojikmen hiç iyi değilim sanki geçtim artık fiziksel şikayetleri 😞
ikizlerimveannesi ArzuRahimova doktorum 25 Aralık’ta alırız normal şartlarda dedi ama kafaları çok çok aşağıdaymış durmazlar o kadar dedi gün geçiriyoruz işte 🙄 her gün kar sayılıyor