Damlckrr o kadar çok ki kan pıhtılaşması olupta doğum yapan ve gebeliği devam eden. Farketmeleri büyük şans sizin için. Bu kafanıza takacağınız bir problem bile değil sadece doktorun verdiği şekilde tedavinizi uygulayıp stresten uzak kalacaksınız. Benim 3 genimde pıhtılaşma var ikisi homozigot ki homozigotu çok önemsiyorlar, biri heterozigot. Şuan şükür sağlıkla sürüyor gebeliğim. Hayırlı olsun sağlıkla alırız umarım kucağımıza hepimiz