Meryemp Merhaba hanımlar ıslak mendil olarak Molfix yenidoğan izotonik bez olarak ta sleepynin ya da Molfix dusunuyorum siz ne önerirsiniz ıslak mendil ve bez olarak çok kararsızım bebeğimin pişik olmasını istemiyorum yardımcı olursaniz sevinirim 🤍🙏
Cimcat Meryemp ben bez olarak molfix pure aldım ıslak mendilde içerik temiz olduğu için uni baby yeni doğan aldım .Henüz kullanmadım umarım bebeklerim severler
cokkasmabeabi Meryemp önlem botanica beğendim ıslak mendilde. Bez de evy baby kullanıyorum. Pure baby seven de çok var.
Yasemin_bilgili Cimcat bende Meryemp sleepy aldım bebek bezi olarak, ıslak mendil uni baby yeni doğan aldım daha kullanmadık ama sıkıntı olcanı düşünmüyorum kullananlar var
Nurr_22_22 Meryemp sleepy ıslak mendil kullanıyorum Molfix yeni haliyle pişik yaptı bizde sleepy bezi de güzel ama kalıbı biraz dar şimdi prima premium care geçtim fiyatı yüksek ama güzel bez
Ask-bebegim Meryemp bende Molfix izotonik ıslak mendil aldımm. Bebek bezi de Molfix pure soft sarı olan tercih ettim
edadm Meryemp bebek bezi olarak baby turco aldım arkadaşlarım hep onu kullanıyor çok memnunlar diye. ıslak mendil de pure baby
Birbahargunu Meryemp bez olarak 1 paket sleepy bio natural aldım ama nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yok duruma göre deneyerek bulurum sanırım ıslak mendil olarak da e bebeğin baby me markasını aldım ama pamuk kullanacagim genellikle.
Esefe11_06 Stok yapmak doğrumu sizce daha doğum yapmadım hazırlık için alicam ama hangi marka Hagi beden alicagimi bilmiyorum