2 gün önce sabah 5 de başladı kusmam öyle böyle değil di 5 kez çıkarımca aynı şekilde sabah ilk iş dr aramak oldu prilam verdi oda. Hemen aldım içtim uyumusum ne yemek ne içmek hiçbirsey yapamadım Tansiyonum düşmüş farkında degildim aksama kadr üşüyerek yattım üşüme tuttu birde umarım minnagım iyidir cmrtesi konrtole gidicem 8+3 daha cok korktum ama iyi geldi ertesi gün tamamen düzeldim şimdide hiçbir belirti kalmadı göğüs sancım bile geçti konrtolü sabırsızlıkla beliklıyorum