CBE13 Kızlar test yaptım bugün adet günümdü olmadım,evdeki ovülasyon testiyle test yaptım ikinci çizgi hafif silik çıktı nedir sizce bu ?
Patito__ CBE13 hafif cizgi cogu zaman cikar zaten. Adet gununde iki cizgide cok koyu cikarsa ihtimal olabiliyormus.