tgbadlgzr Selam arkadaşlar, bu bende sürekli oluyor. Her gece uykuda ve yatınca oluyor. Kasık tarafıma kramp giriyo 2 3 saniye sürüyo ve geçiyo ve çok can yakıcı var mı böyle yaşayan?
Nazli_001 tgbadlgzr aynı gün aynı haftadayız bende de oluyor ve doktorum rahım asagıya doğru büyüdüğü ıcın bebek çok baskı yapıyordur ondan oluyordur demıstı lekelenme yada kanama olursa hemen gel demişti
zeyenp5524 tgbadlgzr benımde oluyo aynıyız sızle magnezyum kullanınca ıyıyım o yuzden ihmal etmıyorum magnezyumu