Kizlar bu zamana kadar devlet takipliydim ama doktor 42 haftaya kadar yolu var dedi tedavi ile hamile kaldim korkuyorum da yarın son kez devlete gideceğim nst sancı çıkmıyor hiç yok yani bende iyiyim (annem benide suyum bitene kadar beklemiş sonuc sezeryan) 42 haftaya kadar bekleriz anı durumda sezeryana aliriz dedi ama dayanamiyorm artık son kez gidecem yarın suni vs vermezse özele gidip seseryan olacam direk gebe okuluna da gittim o kadar çok faydaliydi benim için alttan muane bile yapmıyor doktor (devlet olunca) sordum ebeye acile gelince sancin tutunca bakarlar orda dedi sizce beklemelimiyim yoksa direk sezeryanmi