Merhaba herkese . 5 haftadayım bu gun doktora gitdim kese görünüyordu herşey normaldı.akşam küçük tualetim geldi ve kan geldi ilk once 3 4 damlaydı. Sonra yeniden idrar yapınca idrar kanlı geldi. Düşükmü bilmiyorum ilk önce 3 haftalıkken dusurdum nolur yardımm