Nurseher1 Pamuk ben bir kere koldan yaptım ama kolumda şişlik oluştu 3 gün üstüne yatamadım o yüzden de göbekten vuruyorum morardı yani yeşil renkte
Pamuk Nurseher1 Internetten iyice bakım kolda yapilma yerlerine tam ordan yapınca hiç acımıyor bacakta aynı sekilde
Nurseher1 Pamuk doktorun söylediği gibi yaptım 3 parmak mesafesi ile yaptım ama yok olmuyor göbekten devam edicem artık birde ne kadar süre kullanıcak bi fikrin var mı
Nurseher1 Yazmelegi_ hmm kullanıcaz demekki neyse sağlıkla kucağımıza alalım inşallah da önemli değil morarıp morarmadığı
Yazmelegi_ Nurseher1 aynen öyle sağlıkla kavusun inşallah bazı doktorlar doğum dan sonra da 10 gün kullandiriyo