Gzm2312 Yaklaşık 3 haftadır vajinamın sol tarafinda iç kemikte bir ağrı var. Yürürken sağa sola dönerken giyinirken bacagimi kaldiramjyorum. Doktor vebek baski yapiyodur dedi sjz de yasiyo musunuz ?
avakadominigi Gzm2312 aynısını yaşıyorum çok zor yataktan kalkmak bile işkence 30 haftadan beri var şuan 35 im devam … :(
Spgrr İlk gebeligimde 25. Haftadan sonra yaşamaya başladı 30. Haftadan sonra daha çok artmıştı ağrıdan oturamıyordum düzgün