Symnr24 Haziranın ortası gibi denk geliyor tahminen daha doktora gitmedim 5+6 salı günü randevum var . Mide bulantım yok ama bel ağrısı fazlasiyla çekiyorum bı süpürge açmak bile belimi agirtiyo ilk gebelogimde bu sorunu yaşamamıştım
0107 Cekubal Rabbime şükürler olsun gördüm 🙏🤲 Allah ım güzel haberler bekleyen her anne adayına hayırlısıyla o haberi almayı nasip etsin, beklemek çok zor.
0107 Cekubal ederim 🤲 Allah ım size de en kısa zamanda bebeğinizin sağlıklı olduğunu öğrenmeyi nasip etsin. Bu belirsiz bekleyişler son bulsun inşallah en güzeliyle 🌹
Cekubal 0107 Busragokhan0911 amin inşallah benim için de hayırlı güzel haberler almak nasip olur çok teşekkür ederim 🙏
Cekubal Zeliha0707 0107 Busragokhan0911 Seguemka benim için dua eden herkesten Allah razı olsun bugün kalp atışını gördük Allah’a bin şükür 🥹 güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim
Busragokhan0911 Cekubal kızkardeşimde de geç göründü. Hatta doktor normalde bugün kürtaj yapardım ama senin için rahat olsun diye bir hafta bekleyelim dedi ve bir hafta sonra bebek vardı. Çok kızmıştım resmen bebeğini alcaktı. Bekleyin vardır inşallah.
balasininanasi Ahsennesli Garip mide bulantıları dışında iyi gidiyo. Tahmini 7 Haziran dedi doktorumuz bakalım 🌸
Zeliha0707 Cekubal Canım benim de 5. Haftada görmüştük keseyi 7+3 teyiz bugün kalp atışı için gittik karnımdan baktık kese gözüktü bebek yok vajinal baktık anca öyle gözüktü çok korkmuştum ben de bebek yok diye kalp atışını da dinledim bugün çok şükür
Cekubal Zeliha0707 ne güzel bi haber Allah’ım bana da duymayı nasip etsin tüm bekleyenlere de bu mübarek günde 🙏 Allah size de bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Zeliha0707 Cekubal aminn Allahım tüm bekleyenlere versin inşallah siz de sıkmayın canınızı bi iki haftaya belli olur her şeyi
0107 Cekubal ay o kadar çok sevindim ki 🥰☺️☺️☺️ Rabbime şükürler olsun 🤲 gözünüz Aydın Allah sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah 🤲🌹
Sadeceanne2 Ahsennesli merhaba 5+2 Sat 21 Eylül mide bulantıları başlamadı ( inşallah da başlamaz ) ilk bebeğimde 8. Haftada başladı 30 da bitti 37 de doğum yaptım çok değişik hissediyorum Oğlumu kaybettim 1 senesi doluyor yeniden anne olmak hem çok hüzün hem çok sevinç hissettiriyor oğlama benzeyecek mi İnşallah aynısı olur kuzumu n acıma merhem olur 🥲 daha doktura. Gitmedim Göğüs hassasiyetim Uykuya eğilimim var haziran 29 gösteriyor uygulama ama nasip
0107 Sadeceanne2 Rabbim size sabırlar versin, hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin size ve yaralarınız sarılsın inşallah 🤲🌹