Normalde düşük tansiyonlu biri için tansiyon yüksek. Maalesef bende preklampsi geçiriyorum ve bebeği 36. Haftada alacak doktorum. İnanın protein yüksek değilse stres yapmayın gebelik hipertansiyonu olabilir. Bol su için, tuzu kısın sağlıklı beslenmeye çalışın. Stresi yönetin. Gebelik zehirlenmesi daha farklı, çok fazla ödem tansiyon protein kaçağı belirtileri oluyor. Korkmayın. Tansiyon yükselince bebek biraz daha az besleniyor sanırım bebeğe giden damarları etkiliyor sanki. Korkmayın bolca dinlenin gün içindede dinlenmeye çalışın limonlu su için. Ben hastaneye gitmeden limonlu su içiyordum veya yanımda götürüyorum doktora girmeden içiyordum hastane ortamında her zaman yüksek çıkıyor benimde. Rabbim sağlıkla kavuştursun evlatlarımıza🙏🏻 kaç haftalıksınız bu arada?