Ebrarrbyk Pazartesi sezeryan olucam aşırı karmaşık hissediyorum kendimi güzel öneri ve mesajlarınızı bekliyorum 🥺
Canan-_16 Ebrarrbyk karmaşık his etme güzel şeyler hep zorluğun ardından gelir ve ben ver sezeryan zor aöa bebişi al kucağına hiçbişi kalmaz 1 haftaya normal hayatına dönebilirsin
Bebisannneessi Ebrarrbyk bir hafta oldu sezeryan olalı, kendinizi korkutmayin elbet zorluğu var ama bebegimize kavuşmaya değer, profilimde sezeryan hikayemi okuyabilirsiniz, en zoru zaten bu bekleyiş çok stresli, hayırlısıyla bebeginizi kucağınıza alın inşallah 😊
Ellove Ebrarrbyk sakın korkma çünkü herkes cok zor diye yorum yazacak buraya. Ama inanin hiç öyle değil sifir ağrım oldu desem inanir mısınız. Sızlama oldu oda yanlış hareket ettigim için ama düzeltince o pozisyonu hemen düzeldi. 2. Gün sonra evi süpürdüm 3. Gün avm ye gittim🤭 size iki önerim birincisi hiç kimseyi dinlemeyip vücudunuzu kasmayın ikinci olarakta ameliyattan sonra belinize yastik koyup oyle uyuyun asla tam yatar poziyonda yatmayin hafif oturur yatar pozisyonda yatin lutfennn bunu yapin farki göreceksiniz
Avril Ebrarrbyk geçen cuma sezaryan oldum. Ağrı sızı oluyor olmuyor diyemem yanınızda size destek olacak siz dinlenirken bebeğe bakacak birileri mutlaka olsun sonraki süreç için tavsiyem bu olur benim ağrı eşiğim yüksek olmasına rağmen hala rahat hareket edemiyorum ayakta çok duramıyorum bebeğe eşim annem kayınvalidem dönüşümlü bakıyor onlar olmasa çok zor olurdu Onun haricinde burada anlatılan ve zor olduğu söylenen durumları ben hiç yaşamadım Ameliyat esnası güzeldi çekiştirmeleri hissettim ama acı yok ne olduğunu anlamadan bebişi gördük zaten her şeyi unuttuk. Biraz midem bulanıyor dedim hemen müdahale ettiler uyuttular bebeği gördükten sonra dikilme kısmını sonda takılmasını falan hiç hissetmedim. Karna bastırma olayından çok korkutmuşlardı gram bir şey hissetmedim yine sondayı çıkarma kısmını da hissetmedim Ayağa kalkmak da kolaydı Baş boyun ağrısı yaşamamak için sürekli su kahve ve hoşaf içtim sürekli ama habire sıvı aldım Bir tek sonrasındaki ağrılar zorladı beni zorlamaya da devam ediyor ama günden güne iyi olacağını biliyorum Size de kolay doğumlar sezaryan korkulacak bir şey değil emin olun 🙏🏻 Ameliyat sonrası biraz titremeniz olabilir o da normal korkmayın