Güzel anneler benim bebeğim 3 buçuk aylık sezeryan doğum yaptığım için sütüm ilk başta gelmedi ve hastanede ilk günden mamaya başladık ve göğüs ucum olmadigi için plastik uç ile emziriyordum fakat sonradan doktorumuz biberon kullanmamı söyledi ve bir süre sonra meme reddi yaşadık emmek istemedi hep ağladı bende 2 aylıkken hasta oldum ilaç kullandığım için emzirmedim 3 gün sonra sütüm zaten azdı tamamen gitti bidaha da emmedi bugün göğsümü siktim hala süt varmı diye 1 2 damla geldi acaba tekrar sütümü arttırıp emzirme ihtimalim var mı böyle olan var mı