Gokce90 Merhabalar 35 haftalık hamileyim karpal tunel sendromu cıktı sağ elimin gece ağrısından ve parmak uyuşmasından uyuyamıyorum buz koyuyorum yada parol içiyorum yaşayan varmı bildiğiniz baska çözüm yolu varsa bilgi verirseniz memnun olurum