4 haftalık hamileyim beta hcg 13784 çıktı doktor değer fırlamış dedi. Ultrasonla karından baktı kese çok net gözüktü ama henüz kalp atışı için erken dedi. Bu sabah kanamam oldu tekrar gittim kese yapısı bozulmuş dedi kese yuvarlak değil artık ve etrafında kanamalar gözüküyor sagliksizsa düşer dedi yapılacak bişey yok dedi. Progestan kullanıyorum zaten bu durumu yaşayan ve düşmeden düzelen varmı acaba