RujbinB 6.haftama giricem gebelikte. Ama hep bi surat asıklığı gerginlik asilik mutsuz depresyon hali :( ne zaman geçer bu :(
Canan-_16 RujbinB ay bendede var ne iş yapmak istiyorum ne yemek ne kimseyi görmek konuş ak sadece yataktan çıkmamak istiyorum