Benim de geçen yaz başıma geldi maalesef, aynı sebepten dolayı. Ekstra bir şeye dikkat ettiğimi hatırlamıyorum yeme içme konusunda. Doktor da demedi bir şey. Normal günlük hayatıma devam ettim. Bir sıkıntı da yaşamadım.
Sonraki süreçte sadece regl olmayı bekliyorsun. Ondan sonra eskisi gibi sistem çalışmaya başlıyor. Tek dikkat ettiğim buydu.