Ya evlendim çocuğum oldu ama şu kıyafet tutkumdan vazgeçemiyorum sürekli ama sürekli almak istiyorum gidip gelip bakıyorum kombinle yapıyorum tabi hayali olarak borçlarımız olduğu için bişey alamıyorum çalışmıyorum da ama sürekli istiyorum birinden bişey göreyim bende de olsun istiyorum aç gözlülük mü artık neyse