İyi akşamlar kızlar biraz uzun olacak hakkınızı helal edin öncelikle. Belki biliyorsunuz kaç defa burada kidstede yazmıştım 6 ağustos 2022 de sezaryen doğumla evladımı kucağıma aldım çok şükür sonra 2.bebege karar verdik marta teslim pozitif çıktı ama ne yazık ki kurtaj oldum çok üzüldüm sonra korunmadan bi kez daha teslim pozitif çıktı ve bu sefer haziranda kurtaj oldum boş gebelikten doktor 6 ay bekle dedi şuan 4. Ayi geride bıraktık tekrar düşünüyoruz ama korkuyorum ya tekrar boş gebelik olursa diye var mı başına gelen iki defa üst üste yaşayan. 11 ekimde gittim hastaneye doktor baktı altan da karındanda ama sıkıntı yok dedi bi tahlil aldi oda ay sonra çıkar dedi ama şuanda bi sıkıntı yok çocuk yapabilirsin bende çok korkuyorum ne olur içimi aydınlatın neyden oluyor kötü alışkanlığım tek sigara var ama onuda herkes içiyor ve hamile kalabiliyor doktor bana folodice yazdı bunu kullanıyorum simdi sorum aranızda sigara içip hamile kalan ve üst üste boş gebelik yaşayıp saglili gebelik yaşayan var mi