Nilsuubuz 45 miiğ ay ne güzel valla benim yarım kadarsınız tam 😂 ozaman kilo ile alakası yok benim tosun doğurmam beklenir çünkü ama minicik benim takıntım şöyle aslında kilosu çok olmaması benim için daha iyi gebelik şekerine bağlı birden yükselecek vs diye korkuyorum ama işte forumda gördüklerim psikolojimi etkilemiş sanırım bı 2 kg olmasını bekliyordum 😂