Pervinnnn benimnde astimim var uzun aradan sonra yeniden tuttu nefesim cok daralinca bende ventolinle buhar aliyorum 22+3 oldu simdilik bi aksilik yok zaten doktor da ona gore veriyor ilaci ekstra astim ilaclarimda var onlari da cok daralinca kullaniyorum mecburbyapacak bise yok ilerlemesi daha kotu oyuzdn aksatma bence