Smyy60 ben 7. Ayda her şeyimi hazır ettim hastane bavulumuda hazırladım . İyi ki de hazırlamışım 35te doğum yaptım şimdi şiddetle tavsiyem geçe kalmadan hazırlayın zaten alınacak şeyler ağırlaşmadan halletmek her zaman iyidir hemde erken doğumda vs en azından bide eksiklerin stresi olmaz