Tugce1907 Ben 2 ci cocugumu devlet hastanesinde dogurucam ama hangi hastane güzel sezeryan dogum benimki şimdiden teşekürler
2kizannesi- Tugce1907 benim eşimin kuzeni tuzla devletten çok memnundu bende orayı düşünüyorum şu an Pendik devlete gidiyorum ama tuzlaya geçiş yapıp orda düşünüyorum Doğumu da çok güzel hastane valla özel gibi
Tugce1907 2kizannesi- ben esenlerde oturuyom bana baya uzak ama teşekür ederim bende bakırköye gidiyorum şuan memnunum doktorumdan