Yasemin_bilgili emelldemir biberiye yağı var gratiste ondan kullandım benimde çok dökülüyordu düzenli kullanamadığım için şampuanın içine damlattım o bile fayda etti çok da fiyatlı bi ürün değil en son 30 küsürdü fiyatı
mrsmom_ emelldemir ay benimde hamilelikte ekstra dökülüyor 🤷🏻♀️ doktora sormuştum dedi ki hamilelikte daha beslenir hiç bir şey soylemedi 🤷🏻♀️
BirVeraAnnesi35 emelldemir gebelikte dökülme olmamalı doktorunuza danışıp değerlerinize baktırın.çok dökülmeyi bırakın hiç dökülmemesi aksine gürleşip daha sağlıklı olması beklenir banada doktor öyle söylemişti kandan değerleriniz düşükse dökülmesi ondandır
Yasemin_bilgili emelldemir elsev kullandım gliss kullandım evde hangi şampuan varsa içine damlattım faydasını gördüm gerçekten sende dene bence zaten biberiye suyu fakan başlı başına şaç uzatan bi şey bende yağı vardı yağını kullandım
emelldemir mrsmom_ ben de uzar diye duymuştum ama çok dökülüyor şuan korktum böyle dökülünce zaten seyrek saçım var ☺️
mrsmom_ emelldemir ay benmde ya seyrrk ve cansız 🤦🏻♀️ hamileyim diye ekstra bişey kullamayada cesaret edemiyorum
emelldemir BirVeraAnnesi35 kan değerlerimde problem yok dün bakıldı ama danışayım ne diyecek bir bakalım teşekkür ederim size de verdiğiniz bilgi için ☺️
emelldemir mrsmom_ bende ama biberiye yağını daha önce duymuştum birşey olacağını sanmıyorum doğal olduğu için deneyeceğim mutlaka bende ☺️