aylin1629 damlalmila2017 benim de bat 28 29 Ekim ovl. testi yapmadım. belirti yok bazen adet ağrılarım oluyor cuma günü test yapmayı düşünüyorum
ilayda_2309 damlalmila2017 benim 30 Ekim çatlatma iğnesi kullandım canım bugün iğne günümle birlikte 9. günüm bu aralar aşırı yorgunluk var kollarım sırtım bacaklarım çok ağrıyor sabahda biraz midem bulandı ama belirti mi bilmiyorum çok korkuyorum yine negatif çıkacak diye inşallah belirtidir psikolojik değildir 😊
ilayda_2309 Ezel16 başlangıç adet tarihim doktorum test için adet başlama tarihinde bı 10 gün sonra yap yoksa yanıltır dedi canım
Ezel16 ilayda_2309 Anladım canım o zaman senin bat 30 Ekim .. Doktorum benden bu cumartesi beta istedi .. Bekletmiyor fazla iğnenin 13. günü oluyor..
Aysen_23 Merhaba🥰Ben 28 günden bir regl oluyorum proqramla bakıyorum ayın 14 yumurtalama günümdü ilişkide olduk 13-14 geçen gecesı. şımdıde olucaz)
Ezel16 ilayda_2309 Ben yurtdışındayım canım her doktor farklı prosedürde ilerliyor.. Senin aşılama değildi di mi ?
Nslhnbyarslan Benimde ekim27 bekliyorum goguslerimde 10 gündür acı var hala devam ediyor takip yapmadim ama bakalm nasip pıhtılaşma problemim var coraspirin kullanmaya başladım bu ay 😊
ilayda_2309 damlalmila2017 ayy inşallah 1 senedir bekliyoruz her ay ümitle ama hep negatif inşallah bu ay hayırlı haberler alırız canım 🥰
damlalmila2017 aylin1629 benim 5. Ayım. Geçtiğimiz 4 ay psikolojik olarak belirtilerim oldu bu ay umudum yok yine negatifi görcekmişim gibi geliyor onun içi heralde hiç belirti falanda hissetmiyorum