İnşAllah geçer sağ Salim alırız bebeklerimizi kucağımıza .Yeni başladı biraz önce sol da da batma var sağ da da ağrı ve batma var bende korktum hemşire sadece rahim büyüyor bebek büyüyor dedi öncede iki düşüğüm olduğu için tedirgin oldum ama doktoruma hep sorduğumda ağrılarım olduğunda kanaman yoksa bir şey olmaz dedi