Gamzeckr bende öyleyim ama saat başı değil canım 😀 Sabah kahvaltımı yaparım mesela sağlam yaparsam 4 saat sonra içim kıyılır yine bişeyler yerim. Gün içinde meyve çikolata çerez öyle gidiyor. Ben çok tatlı şeyler yiyorum şuan 29 haftalık olucam 2 gün sonra 🤭 Akşam desen yemekten sonra illa ağzım boş durmuyor doğumdan sonra tabi dikkat edicem bu duruma 🤭😀😀