Aysee1123 bende cuma günü alıcam doktor bana bebeği uyaralım istersen dedi yani tecrübelerine dayanarak suni mi yoksa bebeği uyarsın mı yani uyarsada doğum olur mu bilmiyorum ne kadar sürdü sancı bide benim evde de sancım oluyor ama geçip gidiyor korkuyorum da ama öyle yada böyle doğucak çocuk