Busss123 öncelikle Rabb’im kimseyi evladı ile sevdiği ile sınamasın inşallah.. hepimiz yavrularımızı sağ Salim kucaklarimiza alıp çıkalım hayırlısı ile sağlıkla. Allah’ın izniyle bebişinin haftası çok çok iyi. Güzel düşün önce Allah’ın sonra Dr larin sayesi.ile düzelir bebeğin. Pnömatoraks bizlere yabancı gelse de akciğeri gelişmemiş bebeklerde akciğer sert oluyormuş ve dışarıdan oksijen ile karşılaşınca hava kaçakları görülüyor Muş. Akciğeri gelişmemiş bebeklerde beklediğimiz durum demişti Dr muz. Bebeğim 33+3 doğdu akciğeri hiç gelişmemiş ti pnömatoraks geçirdik Malesef bizde 10 günden fazla entübe de kaldık. Önce takılı tüpten.sonra kademe kademe cihazlardan kurtulduk. 24 gün oldu bebeğim hala küvezde. Fanus aşamasında şuan. az bir oksijen alıyor sonra beslenme aşamasına geçip emme refleksi gelişmiş.olursa verecekler. İnan bana bebişler çok güçlü. Sen iyi ol iyiyi düşün.onlarda hissediyor çünkü. Sütünü sağ bol bol götür. Çok zor biliyorum şuan ki duygularını da anlıyorum. Ama Allah’ın izniyle atlatacaksiniz. Kilosu da haftası da çok iyi. Sormak istediğin birşey olursa sorabilirsin çok geçmiş olsun