Bugün tuvalete gittiğimde idrarımi önce tuttum sonra da 2-3 saniye tutamadım sonrasında tekrar denediğimde tuttum rengi kokusu idarara benziyordu yine de aklıma bir şüphe düştü buraya da sormak istedim. İdrarini sıkınca tutabiliyirmusuz suyu tutmazmisiz .Yarın doktora da gideceğim polikliniğe mi acile mi gitsem