1159098263 Kızlarrrr Ekim veya Kasım başında doğuracaklar bebişlerin gelişimi sağlığı cinsiyetleri neler sahbet edelim biraz
Yasemin_bilgili Aysee1123 benimde kilosu boyu tahminen şuan böyle 39+4 cuma günü suni vericek doktor normal olucak
bbssym Yasemin_bilgili doğumu başlatmayı siz mi istediniz ben de bebeğin iri olmasından korkuyorum 38+5im
MerveTeyze 17.10.23 sezaryen ile doğdu normalde beklenen tarih 29.10.23 olacaktı 3140 gr 49cm çok şükür sağlığı yerinde oğlumun
Uykusuzannee Bizimde 38.haftamiz ama daha belirti birşey yok baskı baya var ama bizimki Kasım bebeği bakalım