Fatmaaa95 Kızlarrr selaaamm, biberon arayışındayım lansinoh kullanan var mı nasıl sizce? Meme reddi vs yaptı mı?
aslgrs Fatmaaa95 ben bebeğimde kullandım. 9 aylık olduk şimdi. Meme reddi yapmadı. Akışı aventten yavaştı. Bence en iyilerinden biri🙏🏼
IKRAM_01 Fatmaaa95 Bende çok araştırdım lansinoh bide awent öneriyorlar çoğu. Bende biberon vardı lansinoh biberon emziği aldım uydu onlarıda inşallah sıkıntı olmaz