Arkadaşlar beş buçuk ayı geçtim çok şükür hâlâ mide bulantısı devam ediyor ilaçsız yemek yiyemiyorum son iki gündür de akşamları artmaya başladı ve gece uyutmayan mide yanması da var. Aynı durumda olan ve hafifletmek için çözümleri olan var mı? Çok bunaldım çünkü hayatım çok konforsuz aylardır.