RM0 Kızlar merhabalar kusura bakmayın ama sormak zorundayım hamilelikte 5. Aydayım ishal sıkıntı diye okudum internette başına gelen varmı bir sorun teşkil eder mi ?
Mujde_uren RM0 5.aydan sonra ishal ve kabızlık normalmiş bende 6.ayima girdim doktorum normal dedi sorun olmaz dedi
RM0 Mujde_uren öyle mi çok saolun internet gerçekten çok fazla kafa karıştırıcı bnde bi kuşku olmuştu
Mujde_uren RM0 evet internet çok kafa karıştırıyor maalesef özel takipli olduğum için her ihtimalde soruyorum ben doktoruma ve bir sorun olmicagini söyledi normal olduğunu söyledi
TugbaaGunaydn 5 günü geçerse ve su vs içmeyecek duruma gelinirse sorun oluştururmuş. Bebeğin suyu azalacağından. Az sürerse müdahale edilmiyormuş. doktorum öyle söyledi benmki ne yazıkki geçmeyince serum verdiler anında durdu.