Jansali Merhabalar,bebeğim için şampuan gibi bakım ürünleri alacağım.Dalin kokusuna bayılıyorum bebek dalin kokmalı sanki ama içeri hakkında bir bilgim yok. Sizler hangi markaları neden tercih ettiniz?
Zeynep_2304 Jansali ben uni babay tercih ettim yakın çevrem kulandıkları ve memnun oldukları için bnde onu aldım
Kukulikukuli12 Jansali 2. Bebeğim olacak ilkinde de aynılarını kullanmıştım.şampuan Johnsons baby. 1 yaşında sonra uni baby
27mart LavinsMom Johnsons baby yurtdışında hep toplatılmış piyasadan kanserojen madde içerdiği gereğiyle ben o yüzden o markayı düşünüyordum ama almadım uni baby aldım hep
LavinsMom 27mart galiba bizim ulkelerimizde bakilmiyor zararli olup olmamasina. Uni baby iyi miki acaba 😕
27mart LavinsMom çevremdekiler hep uni baby kullandığı için aldım bende dalin bazı bebeklerde alerjik reaksiyonlara yol açabiliyormuş